Tuesday 7 August 2012

Cuka Nipah HPA


Harga Pengguna:
Semenanjung Malaysia : RM 12.00
Sabah & Sarawak : RM 15.00
Harga Pengedar HPA:
Semenanjung Malaysia : RM 10.00
Sabah & Sarawak : RM 12.00
Nilai Mata (NM):2
Ulasan Pengarah Urusan HPA mengenai Cuka Nipah:
Minum cuka setiap hari akan menghilangkan lebihan lemak dalam badan. 1/3 sudu teh cuka dimasukan dalam satu gelas air dan dicampur dengan 2 sudu teh madu lebah. Minum dalam keadaan suam pada waktu malam ketika hendak tidur. Cuka HPA di buat dari cuka nipah yang asli bukan dari cuka sintatik kerana cuka sintatik tidak boleh dijadikan ubatan.
Rheumatoid Arthritis
Sejenis penyakit Autoimun yang menyebabkan pembengkakan terutama pada jari-jari tangan dan kaki . Berlakunya keadan ini kerana tidak seimbang antara 4 unsur (tanah,air,api,angin) menyebabkan salah tafsir dalam sistem “kod” tubuh badan.
Cuka Nipah HPA adalah herba yang seimbang (tidak panas dan tidak sejuk) di minum 2 sudu besar pada tiap pagi dan dicampur dengan air kosong segelas (boleh di tambah madu). Selepas itu pengambilan 3 D dari produk HPA setiap hari 3 kali.
D Det – 1 x 3
D Deu – 3 x 3
D Karm – 3 x 3
Detox air dilakukan 1 minggu sekali .
Berbekam pada tiap-tiap bulan terutama pada 17 hb (elakkan dari hari rabu) disamping itu banyakan mengambil sayuran hijau dan jangan mengambil daun kucai dan jenis kekacang. InsyaAllah.
Testimoni:
PJS Ustaz Safwan telah menceritakan bagaimana Cuka Nipah boleh menurunkan kadar gula dalam darah dalam tempoh beberapa hari sahaja. Kandungan gula dalam darah seorang pesakitnya telah turun dari 21.5 kepada 6. Beliau cuma mencampurkan satu sudu cuka nipah dalam secawan air suam dan meminumnya pagi, tengah hari dan malam.

No comments:

Post a Comment